„(…) proces twórczy zawarty w tworzeniu działa uzdrawiająco, a podstawą tego procesu jest to, że większość ludzkich myśli i uczuć wyraża się bardziej w obrazach niż słowach. Dzięki temu ludzie zajmujący się tworzeniem lepiej radzą sobie ze stresem i urazami psychicznymi, nabywają zdolności poznawcze i doznają objawów radości, jaką daje obcowanie ze sztuką”.

W. Szulc, Historia Arteterapeutyki, „Edukacja i Dialog”, 8/2006

Translate

niedziela, 19 lutego 2017

OSOBISTY ZWIERZAK PRZYBOCZNY.., czyli o nadrabianiu zaległosci

witajcie,
zaniedbałam się blogowo... swoją dobę muszę podzielić na pracę zarobkową, zarobkowo-przyjemną, studiowanie i regenerację, czyli najczęściej sen i przygotowywanie posiłków... a propos posiłków - zauważyłam, ze im zdrowsze są, tym bardziej boli mnie brzuch... ;) ale to na marginesie

aby umilić sobie obie prace, zabieram ze sobą zwierza... nie wierzycie? popatrzcie!
ot, takiego na przykład leniwca... o jakże charakterystycznych dla mnie cechach... ;)


wpina się go w klapę, w sweterek czy co tam jeszcze i już ma się miłą przypominajkę, że w pracy nie ma co przesadzać... ;)


dobrze też czasem zabrać pandę...


chociażby dlatego, ze jest słodziutka... czy w tych oczach nie czai się prośba - wracajmy już do domu? trudno odmówić ;)


jak widzicie, kochani, zebrało mnie na filcowe szaleństwa... przepis na takowe broszki jest prosty: wymyślasz sobie zwierzaka, znajdujesz rysunek/wzór w necie, drukujesz w odpowiedniej skali, wycinasz z filcu, zszywasz, wypychasz, doszywasz coś do przypinania i masz!

i taka prostotę lubię najbardziej...
wysyłam sporo ciepła :*

7 komentarzy:

  1. Leniwiec szczególnie przypadł mi do gustu! Zwolennikiem prostoty jestem i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koala skradł moje serce. Jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to leniwiec!!!Dla mnie koala :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudowne zwierzaczki- słodziaki stulecia!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :) Obydwie przypinki bardzo urocze :) A pandziorka to po prostu mega słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I pandzia, i leniwiec wyglądają przeuroczo :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Healthy living has its own way for every society. Keeping it is the best solution, may be useful for all the people in the world
    salep panu yang telah terbukti
    obat kutu air

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :)